Lördag eftermiddag

igår blev en mkt roligt kväll hemma hos lina vi kollade på idol och hade de lungt och skönt härligt med sådana fredagar!!!!
Idag har vi varit ute och farit lite här i krokarna och nu ligger ja i soffan med täcke och kudde och värmer upp mig såå skönt :) ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men de blir nog något roligt tror jag nog :=)
Fick hem jultidnnigarna igår som jag köpte och fick hem en jätte bra bakbok "kärleksmums" heter den mkt smaskigt i den :) och nu har man samlat på sig lite olika roliga bakböcker så funderar på att gå ner i källaren och rota fram mina tavel lister så man kan sätta alla böcker på en rad på vägen i köket ja tycker de är skit fint men sen har jag ingen anning vad dom kan ligga så får nog ligga och samla lite mer energi till det innnan ja smyger ner sen måste ja ha snickaren i huset hemma också så dom kommer upp på väggen och det kan vara rätt jobbigt tycker vissa :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0