Godmorgon

Vaken i hyfsad tid idag känns rätt skönt, idag blir det antingen gymmet eller en lång promenad har inte riktigt bestämmt mig ännu har ett par timmar på mej innan bussen går annars händer det inte för mkt lite "telefon ärenden" och sen ska ja göra om min garerob har jag planer på :) lite hyllor ska in och lite så göra den lite mer praktisk.
Men då behöver ja lite hjälp av snickaren i huset och han tycker inte alls de är lika roligt som ja att pyssla med sånt efter en lång dag på jobbet så om ja känner honom rätt kommer det inte att hända allt för mkt innan helgen :) men de kan ja ju förstå.
Nehe nu ska de bli lite fruskost mormors underbara kringlor och kaffe så energin rinner på lite :)

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett pris värt 2700:- . Gå in och var med och tävla!



Tävlingen avslutas den 20 December.

LYCKA TILL <3

2010-12-08 @ 13:28:51
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0